pátek 3. dubna 2015

Úterý- pátek 31.-3.4.

Za těch pár dní se toho stalo celkem dost, tak se mi nechce zpětně vypisovat den po dni, ale celé vám to shrnu do jednoho článku :)

V úterý jsem šla do školy až po 4. hodině, protože 3. hodinu jsme měli psát test ze zemáku a já, jelikož jak jsem vám psala jsem byla do pondělí doma s horečkama, jsem se o tom samozřejmě dozvěděla až někdy o půlnoci z pondělí na úterý.
Asi v půl sedmý večer jsme se sešli s kamarádama a šli do Crossu, kde jeden kamarád recitoval.
Tady máte link na jeho blog. Toho kluka mám ráda, je to opravdu kamarád, takže jestli se vám to co píše nelíbí, nechte si prosím hloupý komentáře a pokud se vám líbí, tak mu tam určitě hoďte nějaký pěkný koment :)
No a jelikož Mikky a ostatní kámoši, co tam byli jsou největší vyhulenci, tak jsme šli na brko :D což bylo super, protože jsem pak to jejich recitování poslouchala zhulená a bylo to prostě boží :D většina z těch lidí mluvila o depresivních věcech.
Zbytek večera byl docela nuda. Viděla jsem se po dlouhé době s kamarádem a mamka pro mě přijela na Václavák. Když jsme už vjížděli k nám do ulice, udělalo se mi fakt špatně, tak jsem vystoupila, že to dojdu pěšky, jinak bych se asi pozvracela :/
Jenže když jsem konečně došla domu, mamka mi tam prohrabávala kabelku, což ona normálně nedělá a když jsem se jí zeptala, proč se mi hrabe ve věcech řekla, že jí zajímá, co jsem měla, jestli nějaký drogy, prášky :D.. tak jsem se jí tradičně vysmála, protože já jsem zastánce toho názoru, že cokoliv tvrdšího, než tráva, je hnus.

Ve středu byl poslední školní den před velikonocema a večer byl Student fest, na který jsem se omylem dostala. :D Šli jsme do Rock Café, kde hráli kamarádi. Ice-Scream, určitě stojí za poslechnutí ;) Tady máte odkaz na YT, hoďte jim tam like! :)

No a ve čtvrtek jsem šla podepsat smlouvu do práce a pekla :) Fotky budou v dalším příspěvku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat