pondělí 30. března 2015

Pondělí 30.3.

Tak dnes jsem si opět ověřila, že na světě není nikdo, komu můžeme věřit kromě sami sebe. Ano, podrazila mě osoba, kterou jsem považovala za nejlepší kamarádku. Možná je štěstí, že se tak stalo dřív než mi mohla ublížit víc než teď.

Jak jsem zmiňovala, jsem nemocná. Už nemám tak vysokou teplotu a tak příšerný kašel, ale pořád nejsem stoprocentně zdravá. Naštěstí už zítra můžu do školy, takže konec celodenního čumění na telku a pití čaje. Konečně můžu zase vypadnout mezi lidi! ♥

Sice jsem už dneska byla na Floře, ale musela jsem tam něco zařídit a musela jsem si dát zázvorový čaj (bez máty!) z Bageterie Boulevard.

Bohužel jsem se stavila i v HMku a opravdu se těším, až začnu zase vydělávat, protože být shopaholic a nemít peníze je fakt blbá kombinace.

Další problém je, že chci v létě odjet do Anglie ale zároveň chci nakupovat oblečení a chodit na kafe a tak podobně.. Část mě mi říká "Nepotřebuješ tolik oblečení, kafe si můžeš udělat i doma. Šetři, ať můžeš do Anglie!" ale druhá část mě říká "Kašli na Anglii, to triko musíš mít! A to kafe! Víš, jak musí být dobré? Ty boty? Hned sem s nimi!" a já opravdu nevím, kterou tu část mého já mám poslouchat, protože bych nejradši měla všechno, ale to nejde, takže o tom všem můžu jen tiše snít.

Žádné komentáře:

Okomentovat