neděle 15. března 2015

Pátek 13tého

Ráno to vypadalo, že pátek bude naprosto normální den. V 6 jsem vstala, v 7:30 mi začínala hodina dějepisu, ze kterého jsme měli psát test. Celá třída protestovala, takže nám profesor se slovy "Je pátek 13tého, stejně něco poserete, tak ať to není dějepis" test přesunul na pondělí :D. Chemie byla flákárna jako vždy, matika supernudná, na angličtině jsme koukali na film, pak další nudná matika a zeměpis. Ze zemáku mě bohužel zkoušela a já to neuměla, takže si tu 4 budu muset opravit :/ teď toho máme celkem dost, tak nevím, kdy se to naučím, ale nějak to zvládnu, jako všechno :D
Po škole jsem musela domu, protože jsem měla na starost sestru a měl přijít na návštěvu kamarád. V půl čtvrté jsme odcházeli z baráku, vezla jsem sestřičku na balet. Jelikož jsem tradičně celý den nic moc nesnědla, jsem doufala, že s mamkou zajdeme někam na jídlo, ale ta chtěla být s kamarádkou, tak mi dala stovku a já šla do mekáče :D Vím, tahle volba nebyla moc moudrá, jak říká název mého blogu, ale já měla fakt hlad a potřebovala jsem, aby mi nějaké peníze zbyly.
Nevěděla jsem, co bych dělala, kdybych jela domu, tak jsem zavolala kamarádce, která bydlí kousek od Vodičkovy ulice, jestli nechce jít ven. Sešly jsme se a šly naproti jejímu příteli. V tom jí ale zavolala jedna naše společná kamarádka, která taky chtěla jít ven. Počkaly jsme na ni na Jungmannově náměstí. Pak jsme se sešli ještě s tím přítelem jedné z nich a šli do Charlieho na pivo. Tam jsme se dozvěděli, že jedna jejich spolužačka tam večer bude mít oslavu narozenin a rozhodli jsme se, že dorazíme. Jely jsme jen já a jedna kamarádka k ní domu na Bílou horu, kde nám její mamka udělala skvělou večeři ♥ a jely jsme zpátky do Charlieho. Po cestě jsme na Národce potkaly průvod nějakých Chorvatů v krojích. Zpívali jejich písničky a hráli na kytary, akorát pak na ně naběhli policajti, že ruší večerní klid :/ takže museli přestat zpívat.
Z Charlieho jsme šly do klubu Lávka, kde byla afterparty jedné střední školy a tam jsme jaksi zůstali do rána, ale asi v půl šestý nás vyhodili, protože někdo tam dal někomu pěstí. Achjo, nechápu ty lidi, co se perou.
Nějak jsme potom došli na Karlák a tam jsme se asi hodinu v tý zimě rozhodovali, kam půjdeme dál. Nakonec to dopadlo tak, že jsem ještě s jedním kamarádem zachraňovala jiného a domu jsem se dostala až v 7:40, takže jsem byla vzhůru skoro 26 hodin :D
Když jsem přišla do bytu, byla jsem promrzlá, hlava mě bolela :D tak jsem si šla lehnout a spala až do dvou :D

Tsunami ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat