čtvrtek 12. března 2015

Dreams ♥

Sny. Každý máme nějaký sen, nebo dokonce sny. Proč ale rozlišují lidi sny a cíle? Nemělo by to být to samé? Sen i cíl. Oboje by mělo být něco co chceme a měli bychom si za tím jít. Žádný cíl ani sen nikdy není nesplnitelný.. tak proč tedy se všem nesplní jejich sny?
Je to slabou vůlí? Nebo si za tím dostatečně nejdou?
Já osobně mám mnoho cílů/snů a rozhodně si nemyslím, že jsou nesplnitelné. Samozřejmě mám jako každá pubertální holka chvíle, kdy mám pocit, že na nic nestačím, že jsem na všechno sama, že na to prostě nemám. Ale pak si vždycky uvědomím, že každý na to má a každý dokáže cokoli se mu zachce! Ale nikdy to nejde samo a to je asi největší problém většiny populace, že? :D
Co ale ten problém způsobuje? Je to nedostatečná motivace? Neměl by sám ten splněný cíl/sen být dostatečnou motivací?
Tyto otázky si pokládám denně.
Avšak postupem času zjištuji, že opravdu dokážu cokoli.
Už jenom to, že píšu blog mě posouvá kupředu ke splnění mých snů. A je to jedna z věcí, která také není lehká, neudělá se sama. Nic se neudělá samo. Nikdy. Vždyky musíte zvednout zadek a alespoň se snažit proto něco udělat.
Našla jsem na youtube motivační video, ale bohužel kvůli autorským právům smazali zvukový záznam, takže se o něj s vámi nemohu podělit.. :(
Ale tady máte něco podobného ;)
Don't Count The Cost - Motivational Video For Students

Žádné komentáře:

Okomentovat