neděle 15. března 2015

Sobota 14tého

Jak jsem již zmiňovala, přišla jsem domu v osm ráno, takže jsem hned zalehla. Asi v devět jsem se doplazila do kuchyně, řekla mamce, že jdu spát a vrátila jsem se do postele :D asi ve 12 mi mamka přinesla jídlo a dala mi ho na klín. Prý jsem jí odpovídala, ale o tom já nic nevím no a ve 12:13 jsem zjistila, že mám na klíně jídlo :D, tak jsem ho snědla a spala dál. Ve dvě za mnou přišla sestřička, že jdeme do kina na Paddington, tak jsem se nějak dostala do sprchy, abych se probrala a jely jsme na Floru. Ten film je úžasnej, určitě můžu doporučit! :) Pak jsme šly s mamkou na kafe, ségra si koupila jogurtík v Yogoterii a jely k dědovi na véču.
Doma jsem dokoukala The Time Traveler's Wife a šla spát, protože ten den byl opravdu náročný :D

Žádné komentáře:

Okomentovat