středa 11. března 2015

Káva

Jakou kávu pijete nejradši?

Doma udělanou, Starbucks, Costa, Paul, nebo nějakou jinou?

Co vám vadí na kavárnách jako jsou výše vyjmenované?

Já osobně je miluju. Všechny. Starbucks, Paul i Costa jsou pro mě top kavárny a to v uvedeném pořadí.

Je něco, co mi na nich vadí?

Ano!!
V první řadě to jsou určitě ceny. Nevadí mi si jednou za čas vyrazit na kafe za 100, ale rozhodně si to nemůžu dovolit každý den.
Za druhé to je kvalita. Baristi mnohdy neumí kávu udělat podle všech měřítek.. Chápu je, každý někdy začínal. Ale za tu cenu by ta kvalita měla odpovídat, ne?
Jinak chuť mi přijde skvělá. Ta té ceně odpovídá.

Jakou kávu si dáváte nejradši vy?

U mě je to rozhodně ochucenné latté. Ve Starbucksu je pro mě top vánoční perníček, u Paula vanilka a v Costě vede Creme Brulée, které teď piju a bylo také námětem pro tento příspěvek :)

Napište mi do komentářů vaše názory :)

1 komentář: